неделя, 7 юни 2015 г.

                           Планувани книги за юни
1. Емил от Льонеберя - Астрид Линдгрен
Любимата ми детска книга. Чела съм я над 10 пъти. Имаше моменти, когато бях още дете (не че сега не съм), тъкмо я бях свършила и я почвах отначало. Всичко от вас, предполагам, че са я чували, но за тези, които не са ето анотацията :
Емил от Льонеберя е най-палавото момче в Швеция, а може би и в целия свят. Той върши повече пакости, отколкото са дните в годината. Вместо знаме, вдига на пилона сестричката си Ида, пада от кокили право в супника на госпожа Петрел, напива прасето и кокошките... Но когато в една страшна зимна нощ никой не смее да откара болния Алфред на лекар, Емил впряга шейната и тръгва сам срещу виелицата.
2. Търсенето на скритата истина - Карън М. Монинг
Четвърта и предпоследна книга от поредицата Треска. Предната книга ме остави с много въпроси, на които тази трябва да отговори. Стана ли Мак При-я? Защо Баронс/В'лане не я спаси? Паднаха ли стените? Какво се обърка? И още много...  Ето анотацията :
На кого да се довериш, когато нямаш вяра дори на себе си?”  Те откраднаха миналото ми, но бъдещето си няма да им дам. Когато стените между света на хората и феите се срутват, освобождавайки ненаситни зли феи от техния леден затвор, МакКайла Лейн е хваната в смъртоносен капан. Тя е в плен и не помни коя е – единственият жив човек, който може да издири Sinsar Dubh. Да се завърне отвъд забравата, е първата стъпка за Мак по пътя, който ще я преведе през коварните улици на Дъблин. Съмнителна тайна древна секта, плетеница от лъжи на мъжете, които твърдят, че са й съюзници, и илюзорният свят на феите, където нищо не е такова, каквото изглежда – Мак е принудена да се изправи пред истина, която ще разтърси душата й.
3. Рисунка за Айла - Стефъни Пъркинс
Трета част от поредицата на Стефън, в която съм меко казано влюбена. Героите, стила на писане, историите, хумора, всичко това прави поредицата невероятна. Определено авторката знае как да подходи към книгите и съответно към читателите. Интересно е също, това как авторката преплита историите на главните герои и тези на вече второстепенните (преди главни).  Ето анотацията :
Безнадеждната романтичка Айла си пада по вглъбения Джош още от първата им година в американската гимназия в Париж. След случайна среща в Манхатън през лятото романтичната развръзка изглежда по-близко, отколкото Айла някога си е представяла. Но със започването на последната учебна година във Франция Айла и Джош се изправят пред предизвикателствата на всяка млада двойка, включително семейни драми, несигурност около бъдещето и съвсем реална заплаха да се разделят.
4. Възпламени ме - Тахере Мафи
Този месец ми се струва, че ще чета само продължения. Това е трета част от поредицата Разбий ме и, който още не я е започнал и бяга към най-близката книжарница и да не се отчайва в началото на първата (настина има малко бавно начало). Втората определено беше много по-добра. Ето едно много точно и хубаво ревю!
Съдбата на Пункт Омега е неясна. Всички, за които някога Джулиет е милеела, може вече да са мъртви. Войната може да приключи, преди да е започнала. Джулиет е единствената, която стои на пътя на Възобновителите. Тя знае, че ако трябва да оцелее, то те трябва да загинат. Но, за да се пребори с Възобновителите и мъжа, който почти я уби, младата жена трябва да потърси помощта на последния човек, на когото някога е мислила, че ще може да се довери - Уорнър. И докато дават всичко от себе си, за да победят врага, Джулиет ще открие, че нещата, които е мислила, че знае за Уорнър, способностите си и дори Адам, са били лъжа.

Няма коментари:

Публикуване на коментар