сряда, 3 юни 2015 г.

                      Какво прочетох този месец?
 Книга номер 1
Мистерията на изчезнали амулет от Карън М. Монинг  3,5 от 5.
Хареса ми, но авторката не успя да надмине първата, но успя да доразвие героите.
Успя да повиши интереса ми. Мисля дори че се оформя нещо като любовен триъгълник, но е рано да се каже.

Книга номер 2
Целувки за Анна от Стефъни Пъркинс 5 от 5
Изключително интересна книга, успях да я прочета за един ден. Ако трябва да я опиша само с една дума, най-вероятно тази дума ще е драма. Ядосвах се, когато се сърдеха един на друг, и изтръпвах при всеки романтичен момент. Мога с ръка на сърцето да кажа, че авторката е свършила чудесна работа! 
Книга номер 3
Проклятието на черната луна от Карън М. Монинг 4,5 от 5
Малко и оставаше да и дам 5, но нещо не ми достигна. може би цялото нещо с детектива и яденето на Ънсийли. Може би края. Знам, че ми хареса и то много. Авторката се е постарала с тази книга и вдигна летвата много. Надявам се да продължи в този дух и в следващите части от поредицата.

Книга номер 4 
Звезди за Лола от Стефъни Пъркинс 5 от 5 
Отново невероятна книга. Хареса ми как беше вмъкнала в историята Анна и Сен Клер, макар и като второстепенни герои. Тук също беше зачекнала темата за гей двойките. Интересно беше това, че единия баща беше по-мек от другия. Авторката се придържа към стила на писане. Обожавам тази книга!




                         Благодаря, че отдели време да прочетеш това!





Няма коментари:

Публикуване на коментар